maandag 17 oktober 2011

Maandplanner

In een poging mezelf om te dopen tot een geweldig georganiseerde moeder, maakte ik maandplanners met daarop alle verjaardagen en geplande activiteiten. Oktober is al klaar en afgeprint, nu moet ik dit gewoon volhouden.


Voor diegenen die zich nu geroepen voelen om ook enige orde in hun leven te scheppen, heb ik de lege kalender (van november 2011 tem december 2012) in een pdf gegoten en deze kan je downloaden door hieronder op de foto te klikken.

Veel plezier ermee !

3 opmerkingen:

  1. hoe kan ik er iets op de dag inzetten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo, inschrijven kan niet in deze versie. je kan de pdf enkel afprinten en er dan met pen op schrijven. ik heb de maandplanner gemaakt in microsoft publisher, in dat programma kan je wel zaken toevoegen. mocht je iets kunnen doen met dit formaat, wil ik het gerust doormailen. geef maar een seintje.

    BeantwoordenVerwijderen