zaterdag 22 oktober 2011

De mier en de buggy

Ik ging eens iets verkopen op 2ehands.be. Een buggy die niet 100% meer goed plooit maar die zeker nog bruikbaar is. Ik vraag er dan ook maar € 5 voor en mocht iemand wat dan ook bieden, ik zou hem wegdoen. Ik dacht dat mensen wel zouden inzien dat dit een koopje was en dat het ding direct verkocht zou zijn.

Niet dus. We zijn bijna een volle week later en ik heb nog geen enkel bod gehad. Niets, noppes, nada. Tot ik plots een bericht van 2ehands in mijn inbox zag. Jeej, eindelijk. Vol verwachting opende ik de mail en toen las ik dit:


Euhm, hallo? Dit klinkt eerder of deze persoon mijn huis wil komen leeg roven. Geen introductie, geen "ik ga akkoord met uw prijs", geen "prettige dag", geen naam... Zelf al verkoop iets voor slechts € 5, enige beleefdheid en wat meer informatie lijkt mij toch wel op zijn plaats. Of ben ik de enige die moeite doet als ze online iets koopt?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen